التعليم الإلكتروني السوري
يسعدنا زيارتكم لموقعنا ..
الموقع متاح للجميع ومجاني، لكن ننصحكم بالتسجيل لتتمكنوا من الاستفادة من كامل ميزات المنتدى، كطرح الأسئلة وتبادل المعارف والتواصل مع نخبة المدرسين.
شكرا لزيارتكم اللطيفة
التعليم الإلكتروني السوري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
مدونة كتابات السكونالأربعاء 26 أبريل 2023 - 22:15Mr.Ibraheem
قوانين أساسية في الرياضياتالأحد 10 أكتوبر 2021 - 0:10Youssef Zain Eddin
الحساب الذهني في الرياضياتالأحد 10 أكتوبر 2021 - 0:04Youssef Zain Eddin
مراجعة لامتحان السبر رياضيات بكالوريا علميالجمعة 8 أكتوبر 2021 - 12:19ميساء مصطفى
إعلان 001 - انسة دروس خصوصي رياضيات في حمصالجمعة 8 أكتوبر 2021 - 1:04ميساء مصطفى
إعلان 002 - انسة دروس خصوصي إنكليزي في حمصالجمعة 8 أكتوبر 2021 - 1:04ميساء مصطفى
إعلان 003 - أستاذ دروس خصوصي رياضيات في دمشقالجمعة 8 أكتوبر 2021 - 1:04ميساء مصطفى
طرق لمساعدة اطفالنا للدراسة بشكل أفضلالجمعة 8 أكتوبر 2021 - 1:02ميساء مصطفى

اذهب الى الأسفل
السفر إلى ماليزيا
السفر إلى ماليزيا
عضو جديد
عضو جديد
ذكر المساهمات : 6

فرص عمل في ماليزيا - خدمة زبائن للناطقين بالعربية Empty فرص عمل في ماليزيا - خدمة زبائن للناطقين بالعربية

الأربعاء 29 سبتمبر 2021 - 9:25
فرص عمل في ماليزيا - خدمة زبائن للناطقين بالعربية A868bcb8fbb284f4e8301904535744d488ea93c1

هذا إعلان عمل حقيقي من موقع jobstreet.com  والتسجيل وتقديم الاستمارة عبر الموقع حصرا .

Job Highlights











[*]
Career opportunity within teams and global location


[*]
Modern working environment in the heart of the metropolitan city

[*]

  • Young and dynamic multinational team


Job Description










Get to Know our Team: 
Agoda’s Customer Support Team understands that travel can be an everchanging environment. That is why we provide in-person, real-time help around the clock and in 38 languages. No matter the issue, we present the best of Agoda’s values to each and every customer with multiple support channels and a strong desire to serve. Certainly doing more than answering phone calls or replying to emails, our specialists actively look for ways to improve our customer’s experience. We quickly adapt to challenges by collaborating with other teams and experimenting on everything we can. This has allowed us to develop new and effective products that produce meaningful results and continue to drive Agoda’s business performance. Our Customer Support Team serves a daily role in contributing to a core strength and service of Agoda with a clear vision and a focus on efficient and satisfying customer support. 

The Opportunity:

If you are looking for a rewarding and exciting career in customer service, we want you! We are currently looking to recruit Customer Experience Specialists to be based in our Malaysia office. This is a fantastic opportunity to develop your customer service skills while working for a fast-paced company that invests in its employees.
In this Role, you'll get to: 

  • Deliver excellent customer service and manage the needs of our customers (guests and partners) through our communication channels (phone, email, and live chat).
  • Professionally handle high volume of inquiries from clients and customers.
  • You will be accountable for meeting individual (KPIs) and team goals.
  • Understand and deliver business strategies and improve customer services through the execution of self-service.
  • Continuously identify work process improvements.
  • Communicate to Team Leaders and (or) Manager.
  • Perform office-based administrative duties whenever required.
  • Must demonstrate high degree of integrity and confidentiality – Maintain confidentiality of customer information at all times.
  • Take ownership of issues and concerns of customers, including operational issues, pricing / invoice queries etc

What you'll Need to Succeed:

  • We are looking for individuals that have an excellent command of spoken and written English & Arabic.
  • Personality traits – Good attitude, enthusiastic, detail-oriented, responsible, trustworthy, ethical and goal focused.
  • Customer service skills – Attentiveness, empathy, patience and consistency, persuasion, immaculate telephone manners and communication skills.
  • Analytical thinking and high problem-solving skills.
  • Stress tolerance and able to work under pressured environment.
  • Willing to work in shift rotations (am/pm) to ensure we have 24/7 service levels.
  • Able to work on public holidays and weekends.


It's Great if you have:

Experience in customer service roles and in contact center environment is desirable.




Additional Information









Career Level
Junior Executive
Qualification
Bachelor's Degree, Post Graduate Diploma, Professional Degree, Master's Degree
Years of Experience
1 year
Job Type
Contract


[url=https://www.jobstreet.com.my/en/job/customer-experience-specialist-arabic-team-1-year-contract-8794191/origin/sg?jobId=jobstreet-sg-job-8794191&sectionRank=1&token=0~5f152eb3-95de-46a7-b72f-939b0d8c9862&fr=SRP Job Listing]للتقدم إلى الوظيفة اضغط هنا، سيتم توجيهك إلى موقع جوب ستريت[/url]



Mr.Ibraheem يعجبه هذا الموضوع

السفر إلى ماليزيا
السفر إلى ماليزيا
عضو جديد
عضو جديد
ذكر المساهمات : 6

فرص عمل في ماليزيا - خدمة زبائن للناطقين بالعربية Empty رد: فرص عمل في ماليزيا - خدمة زبائن للناطقين بالعربية

الأربعاء 6 أكتوبر 2021 - 1:24
انتهت الفرصة .. نعدكم بالمزيد قريبا

Mr.Ibraheem يعجبه هذا الموضوع

Mr.Ibraheem
Mr.Ibraheem
أستاذ
أستاذ
ذكر المساهمات : 86
تاريخ الميلاد : 10/01/1998
العمر : 26
البلد : SyRiA
https://e-learn.yoo7.com/

فرص عمل في ماليزيا - خدمة زبائن للناطقين بالعربية Empty رد: فرص عمل في ماليزيا - خدمة زبائن للناطقين بالعربية

الخميس 7 أكتوبر 2021 - 0:40
السفر إلى ماليزيا كتب:انتهت الفرصة .. نعدكم بالمزيد قريبا

شكرا لك ينقل الموضوع الى الارشيف
الرجوع الى أعلى الصفحة
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى